DESPRE SERVICII DE DESIGN INTERIOR
Vă prezentăm mai jos, care sunt serviciile de colaborare pentru elaborarea unui Proiect de Design Interior și implementarea lui, până la cele mai mici detalii. Colaborarea noastră se poate desfășura în două faze.
FAZA NR.1 - Este cea de Elaborare a Proiectului de Design Interior
FAZA NR. 2 - Este cea numită SUPERVIZARE DE AUTOR și MANAGEMENT AL PROIECTULUI,
sau de consultanță și asistență în teren, pe șantier, la telefon și online; de intermediere și colaborare cu meșteri pe șantier, cu furnizorii de materiale și producători de mobilă; pe tot parcursul implementării proiectului, până la cele mai mici detalii).
FAZA NR.1 - ELABORARE PROIECT DE DESIGN INTERIOR
Se desfășoară în 4 Etape.
Aflați, în continuare, care sunt pașii pe care îi vom urma, pentru a avea un proiect foarte bine gândit, calculat, atât din punct de vedere estetic cât și tehnic, funcțional.
ETAPA NR. 1: SCHIȚA DE PROIECT - 2D
- În urma vizitei pe șantier, sau pe baza proiectului de arhitectură, prezentat de către Beneficiar, vom elabora Releveul spațiului necesar de proiectat, vom analiza și vom lua în considerare, aspectele tehnice ale spațiului: pereți portanți, despărțitori, rețele electrice, de apă și canalizare, aeresire etc.
- Vom îndeplini un Caiet de Sarcini, care va cuprinde informații cu referire la: preferințe și solicitări personale; stil, coloristică, materiale, amenajare, electrocasnice, obiecte sanitare, iluminare, mod de viață etc; iar aceste informații vor sta la baza elaborării planului de compartimentare și amenajare a spațiului, precum și a elaborării conceptului de design interior.
- Vom elabora Planul de compartimentare și amenajarea a spațiului (2D) – pornind de la cerințele beneficiarului, vom propune una sau mai multe variante,, cu reprezentare în plan 2D, în baza cărora vom discuta despre: compartimentarea cât mai eficientă și ergonomică a spațiului, amplasarea mobilierului, despre fluxuri de circulație, zone de interes și aspectul funcțional al interiorului.
- Vom elabora o schiță 3D de proiect, în care vom analiza aspectul funcțional și ergonomic al interiorului, în volum, al mobilierului și altor obiecte redate pe plan.
REZULTATUL: PLANUL DE AMENAJARE A SPAȚIULUI 2D - APROBAT.
ETAPA NR. 2: CONCEPT ȘI VIZUALIZAREA 3D A INTERIORULUI
După ce vom discuta toate aspectele tehnice, funcționale și de stil, ale proiectului, vom elabora Conceptul de Design Interior. Acesta poate fi redat în câteva moduri: Moodboard-uri pentru stil, culori și materiale, schițe 3D și/sau Vizualizări 3D. Acest concept va fi prezentat, redactat și aprobat.
Procesul de muncă, cel mai complicat și îndelungat va fi: crearea și elaborarea designului interior prin intermediul softurilor de specialitate 3D, modelarea conceptului de design interior ca și volum arhitectural, geometric precum și modelarea, proiectarea detaliată a mobilierului și decorului; iar rezultatul muncii va fi propus spre examinare prin intermediul Vizualizărilor 3D, foto-realistice, astfel încât să se vadă fiecare parte a interiorului, a încăperilor, cu materialele propuse, culori, iluminare, mobilier, decor etc. Aceste vizualizări 3D vor reda în ansamblu şi detaliat, întregul design de interior al locuinței Dvs și vor servi drept reper atât Dvs, cât și meșterilor, furnizorilor, ca să cunoașteți cum ar urma să fie spațiul interior finisat, amenajat și decorat, până la cele mai mici detalii.
REZULTATUL: VIZUALIZĂRI 3D FOTOREALISTICE - APROBATE.
ETAPA NR. 3: ALEGEREA MATERIALELOR ȘI APRECIERA FURNIZORILOR
Vom folosi materiale reale, de la anumiți furnizori, precum:
- Materiale de finisare pentru pereți (ex: vopsele lavabile, decorative și coduri de culori specifice).
- Materiale de finisare pentru pardoseală: plinte, parchet, gresie, LVT, mochetă, sau alte materiale posibile.
- Plăci ceramice (gresie, faianță pentru grupuri sanitare și alte suprafețe placate).
- Elemente decorative pentru tavane, pereți (cornișe, brâuri etc)
- Corpuri de iluminat
- Obiecte sanitare
- Uși de interior și alte obiecte, materiale strict dependente de designul interior elaborat.
Remarcă: Chiar dacă obiectul dvs va fi implementat în mai multe etape, cu pauze, timp de un an sau 2, având proiectul elaborat, în orice moment, vom putea cu ușurință să revenim la orice informație cu privire la dimensiuni, materiale recomandate, date referitoare la mobilier, corpuri de iluminat etc. De asemenea, vom putea cu ușurință să propunem alte materiale, ca și alternativă, în cazul în care cele propuse inițial nu mai sunt disponibile la furnizor, dar care să corespundă conceptului de design interior elaborat.
Un proiect bine gândit, elaborat complet și detaliat, va fi util de revenit către acesta oricând veți avea nevoie.
REZULTATUL: LISTA DE CUMPĂRĂTURI ȘI FURNIZORI RECOMANDAȚI
ETAPA NR. 4: ELABORAREA PROIECTULUI TEHNIC DE EXECUȚIE
Conform îndeplinirii volumului de lucru specificat în etapele precedente, se elaborează Proiectul de execuție cu toate desenele cotate/planurile de specialitate, conform cărora va avea loc implementarea proiectului.
- Plan iniţial / Releveu (măsurări şi reprezentare comunicații cu dimensiuni exacte, la momentul elaborării proiectului).
- Plan de compartimentare și amenajare a spațiului (cu reprezentarea mobilierului, electrocasnicelor, obiectelor sanitare).
- Plan de demontare și montare pereți despărțitori.
- Plan montare obiecte sanitare.
- Plan montare încălzire sub pardoseală și/sau calorifere
- Plan montare aparate de aer condiționat și/sau sisteme de ventilare și climatizare a aerului (proiect elaborat/anexat de către proiectanți în domeniu, aleși și contractați de către beneficiar).
- Plan montare prize și întrerupătoare.
- Plan montare și specificare corpuri de iluminat.
- Plan montare tavan (cu specificarea materialelor utilizate, cote și secțiuni; numărul de planșe variază în dependenţă de complicitatea tavanului).
- Plan montare pardoseală (cu specificarea materialelor recomandate, cote și cantitatea necesară).
- Secțiuni ale interiorului pentru zone constructiv-sofisticate.
- Detalii montare și specificare materiale de finisaje pentru scară, casa scării (trepte, balustradă, iluminare etc).
- Plan cu reprezentare mobilier și dimensiuni de gabarit.
- Borderou de specificare a mobilierului, electrocasnicelor, obiectelor sanitare și de uz-casnic (cu numele articolului, dimensiunile de gabarit, materiale, cantitatea şi locul amplasării).
- Plan montare uși de interior.
- Plan cu specificare a materialelor de finisare recomandate.
- Reprezentare vederi sau desfășurare pereți (mai multe planșe).
- Reprezentare desfăşurată a pereţilor montați cu plăci decorative, ceramice etc. și specificarea materialelor recomandate (pentru zona de lucru a bucătărie, grupuri sanitare ș.a.).
- Reprezentare mobilier elaborat la comandă (mai multe planșe)
REZULTATUL: PROIECT DE EXECUȚIE APROBAT (minim 22 de planșe)
FAZA NR.2 - SUPERVIZARE DE AUTOR ȘI MANAGEMENT AL PROIECTULUI
În această fază își are începutul imediat după predarea Proiectului de Design Interior și punerea lui în implementare.
- Vom oferi consultanță și coordonarea implementării proiectului, pe șantier, în momente cheie sau preventive.
- Vom urmări evoluția lucrărilor de implementare, pe toată durata lor, astfel încât acestea să fie în deplină concordanță cu alte procese cum ar fi: livrarea anumitor materiale și montarea lor în termenii apreciați; stabilirea relațiilor de colaborare cu alți producători și furnizori, asistența în procesul de montare a mobilierului elaborat la comandă sau de livrare a celui de import.
- Vă vom consulta în alegerea tuturor obiectelor și materialelor necesare implementării proiectului, conform unor criterii stabilite (calitate, termeni de livrare și buget); începând de la finisaje și până la cele mai mici piese decorative (echipament electric, sanitar, tehnic, corpuri de iluminat, decorațiuni etc).
- Vom efectua vizite la furnizori pentru a alege și potrivi cele mai bune materiale ca să fie în deplină concordanță și armonie, conform Proiectului de Design Interior elaborat.
- Vom aprecia și forma bugetul necesar pentru implementarea proiectului. În baza solicitării ofertelor de preț, de la furnizorii stabiliți încă la faza de elaborare a proiectului.
ANALIZĂ ȘI PLANIFICAREA PROCESULUI DE IMPLEMENTARE A PROIECTULUI:
- Punerea în funcțiune a proiectului de design pe șantier.
- Stabilirea termenilor de implementare a proiectului.
- Explicația lucrărilor de implementare și specificul designului.
OFERTA DE PREŢURI:
- Formarea sau adaptarea Borderoului de materiale.
- Stabilirea termenilor de achiziționare și livrare a materialelor (de construcție, finisare, amenajare și decor).
- Selectarea furnizorilor și producătorilor pentru materiale de construcție, finisare, amenajare și decor.
- Plasare cereri pentru oferte de preț.
- Formarea Bugetului total de cheltuieli pentru implementarea proiectului de design interior.
MONITORIZARE ȘANTIER:
- Verificarea și monitorizarea lucrărilor pe șantier:
- în mod fizic 1 dată pe săptămână pe teritoriul municipiului Brașov și Chișinău.
- în regim online, telefonic, pentru obiectele din afara municipiului Brașov și Chișinău
- în mod fizic: la solicitarea beneficiarului (în orice colț al lumii).
- Consultanța meșterilor pentru efectuarea lucrărilor, pe toată durata implementării proiectului:
- explicația planurilor de lucru
- anticiparea fiecărei lucrări de specialitate precum și stabilirea etapelor de lucru
- verificarea și adaptare proiect tehnic de execuție conform modificărilor de pe șantier sau a celor apărute în urma colaborării cu furnizorii de materiale și mobilier.
ACHIZIȚII MATERIALE ȘI RELAȚII CU FURNIZORI:
- Achiziții și monitorizarea procesului de comandă și livrare a materialelor precum ar fi:
- Finisaje pardoseală (gresie, parchet, mochetă ș.a.).
- Finisaje pentru pereți: vopsele lavabile sau decorative, panoruri decorative, alte materiale în funcție de designul elaborat.
- Obiecte sanitare
- Corpuri electrice (prize și întrerupătoare, corpuri de iluminat).
- Mobilier tare și capitonat (scaune și mese de dinning, mese de birou, fotolii, comode, paturi etc)
- Mobilier elaborat la comandă (alegerea finisajelor, codurilor de materiale, a decorurilor, furniturii și a accesoriilor)
- Țesături pentru capitonate, draperii, jaluzele etc.
- Obiecte de decor și alte accesorii.
REZULTATUL: OBIECT CU DESIGNUL INTERIOR IMPLEMENTAT ȘI DAT ÎN EXPLOATARE.
PS: În urma tuturor acestor interacțiuni, înțelegem că, noi designerii, suntem primele persoane cu care faceți cunoștință
și vă inițiem în conceperea unui design interior a viitoarei locuințe.
Și tot noi suntem ultimele persoane, de care vă despărțiți plăcut, la finele acestei, deloc ușoare dar și deosebit de frumoasă, experiență,
atunci când aveți toate lucrurile aranjate, decorațiunile alese cu atenție și dați start, unui nou stil de viață.
PLASEAZĂ O CERERE
Cererea Dvs a fost trimisă spre examinare. În scurt timp vom reveni cu un răspuns.
Apăsând acest buton, îți exprimi acordul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal.
Accesează Politica de confidentialitate pentru mai multe detalii.